slutet är början på nåt nytt

i onsdags hade vi skolavslutning. jag grät många tårar av glädje över alla fina vänner jag fått, över hur duktiga och härliga de är allihop, av att jag fått vara en del av dalkarlså folkhögskola 12/13, över att börja på en ny fas i livet och känna att jag är växt och utvecklats och är som en annan människa på vissa områden, men även tårar av sorg över att lämna alla fina vänner jag fått, över att lämna den trygga folkhögskolemiljön och norrland, över att behöva gå vidare och göra nya saker som känns läskiga.

det är verkligen blandade känslor men jag är ändå oerhört tacksam för året som gått och väldigt spänd och förväntansfull på tiden som ligger framför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0