glad ända in i själen

jag är lycklig. 
 
känslan av lycka kom över mig sådär plötsligt när jag stod där i trapphuset och moppade golvet, varm, svettig, lätt huvudvärk och sådär lagomt trött efter att ha städat i knappt åtta timmar. men trots allt som jag skulle kunnat klaga på så kände jag bara tacksamhet, glädje och lycka. 
 
TACKSAMHET, ett av mina favoritord.

tacksam över att jag får älska den finaste killen jag vet, och vetskapen om att han älskar mig. 
tacksam över att jag har en familj som bryr sig om mig, som finns där för mig, som gett mig en trygg och bra uppväxt.
tacksam över att jag har ett sommarjobb, som ger mig bra motion varje dag.
tacksam över att jag får vara Guds barn, jag får vara en del i Hans stora familj och ta del av fantastisk församlingsgemenskap. 
tacksam över att jag har så många fina vänner som bryr sig om mig. 
tacksam över att får bo i sverige och ha det så bra som jag har det.
tacksam över att jag har miljoner möjligheter, och kan göra vad jag vill med mitt liv. 
 
listan kan göras lång, jag har det fantastiskt bra och jag är LYCKLIG. ett annat av mina favoritord.
 
Tack Gud för mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0