upplevelse utan dess like

att köra bil, att få sicksacka på vägen för att undvika alla gigantiska vattenpölar, att trots sicksackandet råka spruta upp massa vatten på trottoaren, att behöva vrida på vindrutertorkaren på högsta hastigheten, att trots vindrutetorkarens hastighet ändå inte se ut genom rutan ordentligt, att köra bil i riktigt ordentligt skyfall.
de flesta skulle nog inte gilla det, de skulle nog klaga på att det  var jobbigt och tråkigt med dåligt väder.
men jag blir glad, tillochmed skrattade där jag körde fram, för det var så kul, och fascinerande.
jag kanske är konstig men jag älskar skyfall. det bara är så.
regn är mysigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med!! Till 100000%!

2012-05-11 @ 07:36:34
Postat av: mirjamN

sv: haha, japp...ASmycket fanz är det!!!

2012-05-11 @ 17:12:42
URL: http://MN202.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0