när allt är

hämtade ut mitt körkort idag, bättre än förväntat faktiskt. får väl se hur jag känner om 10 år..
idag har det varit vår på riktigt! sol och typ över 15 grader, i solen då. helt sjukt skönt. i dom stunderna älskar jag livet. i övrigt känns det rätt jobbigt. trodde jag höll på o bli sjuk en sväng också, men det gick nog över. som tur var. hade tänkt att jag skulle se en film ikväll men det blir nog inget med det. ska sova istället!
o justeja, köpte en iphone idag också, tokigt.

om vädret fortsätter såhär kanske shorts o linne blir verklighet inom en snar framtid, jag säger jallefall inte nej till det!

Kommentarer
Postat av: a

SÅÅ bra att du bloggar mycket. det äger! du äger! och ja vädret äger också! <3

2012-03-13 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0