senaste tiden


har jag bland annat hängt med fina vänner, spelat minigolf och sett en stor lulftkanin sväva förbi

jag har även legat i hängmattan, njutit av livet och lyssnat på bra musik i mitt nypimpade headset

sen har jag ätit jordgubbar på rätt sätt, i skål med ovispad grädde och socker. och även plockat jordgubbar och kokat sylt av dem

sen har jag ju hängt en del på coop, jobbat oså. men en ledig regnig dag blev det glarre, chirre och firre, med min fina syster, himla mysigt. glass, chips o film alså.


jag har dessutom hunnit med himla mycket mer än detta, men är ju rätt dålig på att få allt på bild..
 

Kommentarer
Postat av: josefine

ser ju helt perfekt ut!! :-) hur går det med jobbet på coop? :D

Svar: det äger! jobbet går finfint! är inte så läskigt längre, och jag har lärt mig nästan alla viktiga frukter och grönsaker! :D
debora nilsson

2012-07-11 @ 16:05:13
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0