vackra stjärnor

jag står i badrummet, med lampan släckt. tittar ut genom takfönstret, tittar på alla stjärnorna. jag älskar stjärnor, de är så vackra och förundrande. de finns alltid där, även om man inte alltid ser dem. jag är ganska glad idag. jag tänker på att det finns någon, något där ute som tänker på mig. som har en plan för mig, som ser mig varje dag. även om jag inte alltid ser denne. jag är glad för att denne någon finns och leder mig och hjälper mig gör att allt det jobbiga plötsligt inte känns så jobbigt längre. även fast jag är så liten, och världen så stor. och alla miljoners miljaders stjärnor som täcker himlavalvet. trots det, trots att jag är en så liten del i allt det stora, så liten bland universums alla galaxhopar. trots det så tänker denne någon på mig, har en plan för mig. då känns allt bra igen.
jag lite glömmer det ibland bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-13 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0