nyhem 2011







eftersom jag är ganska dålig på att ta bilder så är det här de enda jag lyckades fånga ifrån veckan på nyhem.

men ja kan säga att den innehöll väldigt mycket mer än så!
bra möten, husvagnshäng, sena kvällar, caféhäng, promenad sisådär runt 6 på morgonen utan sömn innan, regn, sol, skratt, grymma konserter, juice, nya vänner, gamla vänner och mycket mer!

jag är helnöjd och önskar det kunde varat ett tag till! (även om hemma är väldigt bra också)
så glad över att känna alla de personer som gjort min vecka så grymt bra!

nu ska jag fortsätta ha ett awesome sommarlov


Kommentarer
Postat av: josefine

du tog ungefär lika många kort som jag då! fick ungefär 5 st.. bra josefine!

2011-06-26 @ 23:31:41
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0