2010

egentligen hatar jag sånahär grejer, men nu gör jag den visst ändå. bara för att.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja verkligen. en hel massa grejer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
vad jag minns så hade jag inga nyårslöften att hålla.

3. Har du träffat någon som betyder väldigt mycket för dej?
ja, flera stycken faktiskt.

4. Har du träffat någon du älskar?
jajemen.

5. Vilka länder besökte du?
hälsat på min älskade syster i norge. annars hängde jag mest i sveriget.

6. Vad önskar du att du gjort som du inte hann med?
jadu, umgicks med vänner mer, bara tog det lugnt, utforskade världen mer, galna saker.

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
hm, vet inget specifikt, men hela sommaren var fantastisk.

8. Kommer du sakna 2010?
nej det tror jag faktiskt inte, det har varit underbart men livet blir bara bättre.

Tror du att 2011 kommer bli bättre eller sämre?
rent spontant känns det som det kommer bli det bästa året på länge! men ingen vet.

10. Vad fick dej att må bra?
alla mina vänner och familjen. i kyrkan var jag alltid glad.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
säkert kläder, brukar bli så.

12. Har du stött på många jobbiga problem?
egentligen inte, jag bara  tänker alldeles för mycket.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
I'm in miami bitch!

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
sånt går ju upp och ner, svårt att säga, men jag har mina perioder. jag har ändå vart väldigt glad tror jag.

15. Hur tillbringade du julen?
i kristinehamn med familjen o kussarna på julaftonen, hos farmor på juldagen.

16. Blev du kär?
nej det tror ja knappast.

18. Något du önskade dig och fick?
en fantastisk sommar.

19. Något du önskade dig men inte fick?
ja så är det ju.

20. Vilka stunder har du gråtit mycket?
jag är en tönt o gråter jämt. men mest när jag blir arg och ledsen, typ när folk bråkar här hemma.

21. Vad gjorde du på din födelsedag?
hm, det var en lördag jallefall, jag öppnade paket o sånt, sen tror ja kussarna var här på eftermiddan lite o sen var jag nog i kyrkan på kvällen.

22. Den bästa nya personen du träffade?
en fråga man inte kan svara på.

23. Vilket var det roligaste du har gjort under 2010?
det underbaraste var nog hönö. men hela 2010 har mestadels varit fantastiskt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0