frizon 2011


vi var på massa bra konserter, bäst  var nog ändå gungor och two birds tror jag

hängde med massa fina vänner, lyckades bara fånga dessa på bild, men o vad jag tycker om dem!

tog nattpromenader och tittade på fin sol

flippade lite med sofia under en av våra nattliga promenader,
denna gången hade det dock redan hunnit bli ljust...

sjukt typisk skräckfilmsbild, till vänster alså

jag är liten och sofia är ett träd...

även om detta mest var konstiga orelevanta bilder så är de jallefall en liten inblick i min vecka på frizon
trots att den innehöll så fantastiskt mycket mer bra, som jag inte var så bra på att fånga på bild.

ett riktigt bra avslut på sommarlovet och nu taggar jag om för skola igen!

Kommentarer
Postat av: din sisisisis

himla fina bilder. och fina tjejer.

2011-08-20 @ 18:15:17
URL: http://MN202.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0