nere på botten

nu sitter jag här o lyssnar på massa mysig musik och känner mig allmänt deppig
borde sova, orkar inte
borde plugga, orkar inte
borde städa, orkar inte
borde äta, orkar inte

alla dessa borden.. (bord haha nu var jag kul)
jag pallar inte dom längre
fast det är bara två veckor kvar, (typ en)
sen, efter det, så kanske jag kan kasta bort borden och göra lite som jag vill
det låter underbart!

men nu är det bara o härda.....
delar med mig av en av myslåtarna jallefall

lifehouse - you and me

cause it's you and me and all of the people
with nothing to do, nothing to prove
and it's you and me and all of the people
and I don't know why I can't take my eyes off you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0