longweekend

har varit värsta party helgen!

var i norge hos tabitan torsdag-fredag, det var supermysigt!

lördagen spenderades hemma med mirjam, städade hela huset och massor, sen unity på kvällningen

söndagen befann jag mig hos elin för att plugga engelska med hanna, jenny, erika o elin... det slutade som det brukar göra för oss...
när dom andra dratt på bio cyklade jag och elin till alsters herrgård och vandrade rund där lite, hittade en kanot som vi tog oss en paddeltur med! jättekul!

måndagen var jag ledig från skolan, träffade rebecca en snabbis sen hem till elin igen, för att plugga på riktigt denna gången, matte blev det, eftersom det var prov dagen efter..
sen tog vi kickboarden och begav oss mot skattkärr till olle för smågrupp!
(och för er som inte vet är det ganska långt mellan elin och skattkärr, jallefall på kickboard)
det var en kul upplevelse!

innehållsrik helg!


favoriten just nu! supermysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0