keep smilin'

den meningen jag sagt mest denna veckan, (eller förra veckan och de två dagar av denna veckan) är nog "life sucks, go emo!" ungefär så har de kännts ibland, ganska ofta faktiskt.. (sen har jag nog överdrivit endel)
men väldigt mycket har gått emot mig.. även fast jag bestämt mig på kvällen för att "imorn så blir det en bra dag! även om den suger så ska jag va positiv!" så har det inte blivit så.. jag har deppat ihop totalt och inte orkat göra nånting vettigt alls typ.. så blir man bara ännu mer deppad när man inte gör sånt man borde göra..

men IDAG! (fast vi hade bad på idrotten) så har det varit en jättebra dag! fast det var tisdag och mest jobbiga lektioner så höll jag humöret uppe, tillochmed franskan som annars brukar vara hemsk och jättelång gick jättefort och kändes inte ens jobbig!

de blir ju mycket roligare om man är positiv till allt! men de är svårt ibland

jag ska försöka jallefall

life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0