back on track

jag har haft en datafri vecka denna veckan, därför har jag verkat död ett tag
men det har vart en händelserik vecka ändå ( som om allt annars händer på datorn, så är de inte faktiskt)

måndag: dålig dag, allmänt deppig. utvecklingssamtal också, tydligen brukar jag "flyta iväg i mental frånvaro lite väl ofta" på svenskan.. smågruppen med badminton och mys på kvällen gjorde dagen värd ändå! men efter att jag TAPPAT MIN RING på bussen hem sjönk den igen, saknar min ring jättemycket, ♥

tisdag: sovmorgon, började tolv, sen tandläkaren, fina tänder hade jag. . men dålig dag de med ändå

onsdag: bättre dag, synundersökning till körkortsgrejs, godkänd! började nog sticka mina torgvantar också

torsdag: hände inget värt typ.. pluggade liiite, stickade mycket.. låter som en tant javet men de är kul

fredag:
bra dag ändå! höll mitt tal om att avskaffa läxorna på svenskan, anders va "mycket nöjd!" hihi sen fredagsmys med elinhannaerikajenny det blev tacos och bring it on maraton! jättekul!

ganska ovärt inlägg men ändå


ascool snubbe ändå

Kommentarer
Postat av: elin

haha as cool ju!



du är bäst!

2010-03-21 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0