händelserik dag

idag har varit en jättelång dag! hade två lektioner, slutade tolv, åt lunch och efter det har jag och elin hunnit med massor
vi har:
*varit på orrholmen
*i zakrisdal
*i sjöstad
*på våxnäs, gengåvan
*myrorna - försökte övervinna min second hand fobi, kommer aldrig lyckas...
*ätit kakor


och efter allt det så va klockan bara halv fyra! helt crazy, och nu är jag hemma igen

OCH jag har fått mitt paket! :D

är man bloggare så måste man lägga upp en bild på paket man får och såklart stryka över adressen..
egentligen ska man be läsarna gissa  vad det är också, men eftersom jag redan skrivit det så är det ovärt.


och flatebo har ju så fina paket!

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad i hela friden gjorde ni på orrholmen, zakrisdal och sjöstad? :O

2010-02-18 @ 20:47:27
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah alltså, du är rolig!

2010-02-20 @ 22:44:13
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0