fullgubbe

det satte sig en full gubbe, (knarkat hade han nog också, han sa de jallefall) bredvid mej på bussen idag. han började snacka massa

jag lyssnade och höll med typ, massa bra grejer sa han,

typ att det bästa en människa kan göra är att hjälpa andra och vara snälla mot andra, och att man absolut inte ska börja ta droger och sånt för det är inte bra.. och att han försöker hjälpa så många han kan....

och så sa han att det bästa jag kunde göra var att bara vara mig själv och göra de jag själv vill och känner för..

han började tillochmed gråta lite, men de kanske brodde på andra saker....

sen så kände han för att ta en klunk så då öppnade han en öl... o när han skulle gå av så rapar han på mej och säger hejdå...

trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0