tisdag idag

snart ska jag vandra iväg o se på idol o dricka varm oboy! o sen house. tummen upp
o jag vill börja sticka på en mössa nu, men måste hitta ett dugligt mönster först

imorn ska jag ha mina nya vantar till skolan, det va jättekallt imorse!
o vi hade idrott första lektionen, skulle springa två varv runt sundstatjärn (2,4 km) jag sprang ett varv sen va ja död o gick det andra..
imorn har vi inställd biologi, ska fixa så vi år jobba hemma på matten så kan vi sluta typ halv tre? nåt sånt :)

o jag är inne i en period när jag gillar att skriva, jag skriver vad som helst, mest typ ovärda saker, bara för att skriva liksom.
konstigt.

ajö


Kommentarer
Postat av: rebecca

men man kan ju inte sluta dricka mjölk helt, men behöver ju inte dricka bara mjölk. kan ju göra nåt annat med den, typ oboy :)

2009-09-29 @ 20:14:00
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: hanna

gud va bra :)

2009-09-30 @ 10:57:53
URL: http://haannanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0