chillidill

trött? ja!
idag ska jag sova jättetidigt, typ direkt efter idol
(btw så kunde jag se på idol igår för mirjam är snäll :))


trouble is a friend
bra låt

min blogg är tråkig för jag har aldrig roliga bilder, borde nog leta upp en rolig bild att ladda upp.. hmm.

en ganska snygg bild på elin o mej ifrån hampe! ha ha ha
(traktorförar dagen..)


började elva idag de va nice, fast jag åkte nio bussen, (va svinkallt) fick vänta en timme, men gick upp till mammas jobb o åt smörgås ;p de va nice!

sen slutade vi halvtvå! o svenskan va jätte flummig, vi skulle lyssna på nån knepig musik o skriva vad som kom upp i huvvet på oss då typ, jag skrev om två gubbar.. ha ha


chillade lite på stan sen, träffade rebecca också trevligt!

tjib!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0