dravel..

igår va jag hos elin, då pratade vi om nånting o så sa jag "ja, det ska jag blogga om när jag kommer hem"
tror ni jag kommer ihåg va de va eller? nej, såklart inte.. typiskt!
iafl så skulle vi plugga datakunskap, de slutade med att vi läste massa fjortisbloggar, o vi kollade på massa videoinlägg från "amandavardet" på youtube, o typ alla hennes inlägg börjar med "heeej bloggen! här står jag, i mitt badrum! hihih" hur kul som helst!
sen va jag med på elin medfleras smågrupp, det va mysigt!
(åt melon som smakade nagellack/aceton)

idag är det tisdag
o jag har ont i magen,
för vi hade bad i skolan imorse........
(inte visste jag att man kan få ont i magen av att simma, ny erfarenhet)
jag borde verkligen plugga o inte sitta här,
måste skriva på min novell, o kemiprov på fredag.

nu blev det massamassa dravel kände jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0