fullt upp!

ibland blir det fel hur man än gör...

men studiedag imorn är inte helt fel!
så då ska jag spendera min dag med att träffa sofia o rebecca o så ska vi se new moon klockan tre!
sen ska jag kanske köpa en nyårsoutfit! hittade en idag!! men måset fixa pengar först...
o sen kanske det blir att dra till korskyrkan en stund och hälsa på (:
ska även sova hos sofian, så vi ska se lejonkungen också! fullbokad imorn med andra ord!

måste tillägga att jag håller på att förgås i allt detta regnande! det kan va lite mysigt ibland men inte när det regnar hela dagarna hela tiden! särskilt inte när man alltid lyckas glömma paraflaxet hemma..
hörde på nyheterna att det bara har varit en enda soltimme i karlstad under november! helt galet ju!
vad hände med "sola i karlsta'"? ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0