de kan va så förfärligt, det kan va så BRA!

LARS WINNERBÄCK! ♥
konserten igår va GALET BRA!
vi började med att köa, va där typ fem o insläppet va sju, va så galet kallt så ja inte visste vart jag skulle göra av mig själv, o dum som jag va hade jag bara converse på mig... o så började det snöa lite också... men vi härdade.
sen kom vi in o då skulle vi stå där inne o vänta i typ en timme..
sen kom förbandet, andreas gregea eller nåt, sjukt dålig! bara kul när han tappade mikrofonen! 
jallefall så kom lasse typ nio nästan! (då hade mina fötter precis tinat) 
sen vare party! sjöng hur mycket som helst! de va så bra so man tillochmed glömde bort hur kallt det va när vi köade!!
(o så va ja galet sugen på fanta) 

bästa kvällen på länge! med trevligt sällskap också! 
rebecca, bea, lina o sofia :)
men dum som jag va hade jag ingen kamera med mig, får väl sno lite bilder från mirjam sen ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var så bra! Lasse i våra hjärtan ♥

2009-11-05 @ 20:31:42
URL: http://riotinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0