bad day

dålig dag!
inget går min väg idag.. värdelöst.
ni kan få det dåliga i punktform om ni vill (vill ni inte får ni det ändå)
  • går upp försent så jag får superduscha för att mirjam inte ska bli sur, det visar sig att hon är sjuk så jag kunde duschat lungt en kvart senare
  • går in i en hylla
  • lyckas kleta färg på min skjorta på två ställen
  • inser att jag inte kan nån engelsk grammatik alls och har prov om två veckor på det
  • fattar ingenting på kemin typ
  • river mig i munnen så jag börjar blöda och sväller upp
  • och massa allmänt dåliga saker helt enkelt.
som ni fattar, inte min dag idag. men det enda bra är att vi har sovmorgon på onsdag, jag blev klar med mitt "monster" på bilden och är nog hyffsat nöjd.

och såklart, jag har världens bästa vän kallad elin som gör att man överlever sånna här värdelösa dagar och ser till att dom tillochmed blir lite bra på slutet! hon är bäst typ! ♥



this is my monster..

Kommentarer
Postat av: sofie

jag gillar ditt monster!

2009-11-17 @ 16:33:19
Postat av: A N N A

hihi vad sött! :D

2009-11-17 @ 17:14:10
URL: http://annapettersson.webblogg.se/
Postat av: elin

sånt gör jag bara för människor jag verkligen tycker om och som jag hoppas på att dom tycker om mig <3

2009-11-18 @ 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0