söndag

hej!
nu har jaginte skrivit på väldigt länge! men det kan bero på att våran dator pajade i torsdags :< inte kul, lånar pappas nu men den är otroligt seeg..
har ju varit ledig sen i torsdags har haft det gött, skönt med ledigt, bara tre veckor kvar i skolan nu :))

torsdag: vaknade vid typ 11, åt frukost o fikade, de va myys satt o snacka med mamma o pappa o mirjam o desiré,
sen gjorde jag typ ingenting, på eftermiddagen for vi till ikea en sväng o sen åkte vi ut i skogen typ, tilll liljeedal o kollade, och sen till liljenäs o fikade, de va ju trevligt!

fredag: vaknade ganska tidigt, STÄDADE hela dagen typ, mamma storstädade på övervåningen så jag hjälpte henne med badrumet o sen storstädade jag mitt rum, de blev fint efteråt måsja säga! innan kunde man knappt gå på golvet, va kläder o saker överallt! sen på kvällen vaja bara hemma kollade på teve typ...:)

lördag: blev väckt av mirjam o malin som låg o snackade utanför mitt rum klockan 8! blev arg, typ halvsov till kl 10 då gav jag upp.
åt frukost sen gick jag ut o la mig o solade en stund, asssgött! men sen kom de moln:((
läste lite i en bok, den är braa. sen lagade jag mat, spagetti och köttfärssås, de va nice..
sen på kvällen for jag till kyrkan, trevligt! dom spelade innebandy, men inte jag, hjälpte sofie i köket lite, hon hade caféet,
sen "en stund med gud", mysigt! sen fika, var sjuuukt trött, men skoj ändå, åkte hem vid elva typ..  

idag har det inte hänt så mycket än^^ hihih

och i onsdags fick jaag tillbaka min mobil! HAPPYFACE! så imorn blire pengar o gratis sms, :D

nu orkar jag inte riktigt skriva mer, ni orkar säkert inte läsa heller, ska försöka skriva oftare :)) 

booom tsssss:* 

btw, minns ni att jag skrev att vi (jag, rebecca och bea) övade på att inte skratta?
iafl så hade vi ett vad med malte våran nolärare, han skulle ha en föreläsning om mod för oss, och han är väldigt rolig,
så vi slog vad med honom, om vi inte skrattade på hela hans föreläsning så skulle vi få 100 spänn var, annars skulle vi ha en timmes lektion med sexorna.
jag va helt säker på att vi skulle börja skratta, men vi klarade det! alla tre, så vi ska få 100 spänn var, men han sa att vi skulle få det i kyrkan på skolavslutningen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0