...

hej måndag.
jag gillar inte dig.
men jag gillar dig bättre än tisdag.
men jag gillar dig icke.
om du förstår kan du nicke.

jag vill ha lördag idag.
jag vill ha lördag imorn.
jag vill ha lördag dagen efter imorn.
jag vill ha lördag hela veckan.
lördag är en bra dag.

ge mig många lördagar på en rad.
det blir som ett lov.
lov är det bästa.
då kan vi festa. (naat)
vi kan ha party på stranden.
o hålla varann i handen.

så ge mig vad jag vill ha.
lördag nu på en gång.
lördag är bra.
tralala.

haha loll
jag har inget liv, då blire lätt såhär.

idag har jag iafl umgåsat med beatrice o rebecca.
vi såg på benjamin button, eller va den heter, dryg film måste ja säga, somnade lite tillochmed. haha
men slutet var bra!
så om ni inte känner för o se hela den dryga delen kan ni ju spola fram till slutet o se därifrån :) (y)
haha
imorn äre np prov i matte, de blir ju spännande, hehu. men vi missar iafl idrotten, de e göttt (:
o på onsdag äre studiedag! vi gillar't!
men nu ska ja kila,
over and out / D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0