måndag.

idag är de måndag igen.. inte kul alså
en heeel veckas skola innan de är helg igen -.-
men de händer ganska mycket spännande denna veckan, eller spännande o spännande men ändå, de händer ganska mycket ^^

måndag: händer ingenting spännande idag dock, förutom att alla klockor i skolan fortfarande går fel, sjuuukt störande.

tisdag: ska klippa o slinga håret! dudududu, läskigt, kommer bli fult säkert :s o så har vi np i fysik ;s :o leeskigt

onsdag:
har orientering typ halva dan, inte kul om de regnar :s fast missar ju vanliga lektioner (:)

torsdag
: wera först om jag drar dit, sen genrep på scala inför uppvisningen (:)

fredag:
dansuppvining på scalateatern klocka 19:00 de e nice, (:

lördag
: inside i forshaga! de blir nnice må jag säga :) men först ska jag nog o kolla på mirjams dansuppvisning, o efter inside ska jag förhoppningsvis sova hos beas pappa i forshaga om jag får (:

söndag:
händer nog inget speciellt den dagen faktiskt! ska sooova ut så jag orkar skola i en vecka till kanske...
 
o jag har ju som sagt lämnat in min mobil på lagning, saknar den :(
men igår när jag skulle ladda den andra mobilen jag har istället så funkade det inte! då blev jag arg.
så nu har jag tabitas gamla 3510i, men ska fråga pappa om han har någon mindre o smidigare,
suck. synd att tre veckor tar så lång tid .____.

haha asgarv PIS ;)

booom tssss! :*

Kommentarer
Postat av: rebecca

du ska inte klaga för min mobil har varit pannkaka i typ 2 ½ månader :(( booom tssss :*

2009-05-11 @ 20:56:20
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: rebecca

du ska inte klaga, min mobil har varit pannkaka i typ 2 ½ månader :(( boom tssss :*

2009-05-11 @ 20:58:50
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0