090519

idag är det tisdag,
var extremt trött imorse, o sjukt opepp på att åka till skolan o ha idrott, ute! va kallt, men tillslut tog ja mej dit iafl..
sen flöt dagen på som vanligt, hade np i franska också, blev helt paff när vi skulle ha det idag ! vet inte hur det gick , inte så bra känns de som...
alså, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva kände mest bara för att skriva lite men vet inte vad..
har suttit o kollat igenom lite gammla bilder, tänkte dela med mig av några :))

jag och mirjam för lääääänge sen! haha

debora på Rhodos, för typ 4-5 år sen eller nåt ;)

hahaha, jag och mamma åker båt ;) a looong time ago

den här bilden va ju söt! hahaha i danmark 2006 eller nåt ;)

kärleksved!

avsutar med en hampebild, de är ju snart hampe igen! tagga! de blir party :))

Kommentarer
Postat av: rebecca

det blir partyyyyy!

2009-05-19 @ 21:09:35
URL: http://rrebeccad.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, oj, oj.. jag ser helt kul ut ju..

2009-05-19 @ 21:29:51
Postat av: klara (:

annie! :) (L)

2009-05-21 @ 15:15:51
Postat av: beafea

haha vilka söta bilder x)

2009-05-29 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0