090502

okej, nu har jag inte skrivit på länge, tänkte resumera helgen o sånt (:)

torsdag:
valborg ju, skola först, sen hem, kusiner o nåra afrikaner kom hit,
sen drog vi till majbrasan, va lika töntigt som vanligt, men ja träffade lina o carolina där, de va trevligt,
så ja va med dom då, vi vandrade runt mitt kvarter o satt i lekparken typ ;) de va kalllt
sen typ dorg ja hem vid elva för då skulle dom hem :)

fredag:
åkte till kristinehamn vid 10, träffade JOSEFINE :D:D:D
fett kul vare! vi dorg till maxi, köpte godis o dricka x)
sen cyklade vi till kvarndammen, (hon skjutsade mej hela dan vilket resulterade i träningsvärk idag.. haha)
satt typ där o snackade, tog kort, försökte hjula x) o så hittade vi en mystisk bok som vi skrev i ;) haha de va kul
sen drog vi till maxi igen! köpte såpbubblor :D vi gillar't, sen for vi o åt kebabrulle ;) de  va asgott fast ja typ spillde ner hela bordet o hela mej o tappade ut all sallad (a) hahah
sen åkte vi runt lite, satte oss vid nått vatten o snackade :) spanade på moppepojkar hahaha!
sen drog vi till coop x) köpte en chokladkanin hihi
träffade josefines kompis josefin sen, åkte till vattnet igen o käkade kaninen, sen typ vandrade vi runt lite cyklade lite, låg i en park o hade skoj :) sen for jag hem :(
o jag kommer inte träffa josefine igen förän på nyhem..... långt kvar typ drygt en månand men ändå..

jag o kaninen, vi matchade ;) tihi, jag ser lite wierd ut på den bilden men whatever, vi matchar ju iafl :)
de kanske kommer fler bilder nån annan gång, josefine har alla bilder eftersom hon hade kamera :)
 
lördag:
vaknade typ 10 eller nåt, läste masssa i min bok (så länge vi båda andas 4an i twilight serien)
hick upp typ halv 12, äter städar asfort för mirjam sa att hon skulle lämna tillbaka boken idag o jag hade typ halva kvar!
läste asmycket, men sen skulle ja o dansa så ja hade ju massa kvar..
men iafl så dansade vi, de va skoj, men inte långt kvar till uppvining :s
kom hem o upptäckte att mirjam glömt boken, blev asglad:D hihi
så nu har ja läst massa mer o typ ätit o så satte ja mej här en sväng, men ska nog läsa vidare snart (:) tihi

förlåt för lång text hoppas nån orka läsa allt iafl (:)

Kommentarer
Postat av: josefine

DE VA BEEEEEEEEEEEEEEEEST!

JAG ÄLSKAR DIG DIG DIG!

<33333333

2009-05-03 @ 22:20:37
URL: http://josefinegren.blogg.seren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0