the last tuesday

innan sommarlovet ! jag är glad!

va fotbollscup i skolan idag.. jag va inte med och spelade.. men våran klass vann ju nästan! eller.. vi kom till semifinal eller nåt iafl ;)
satt där o kollade på o frös hela dagen inte kul.
sen åkte  vi hem. de va nice. va hemma halv 1 typ :)

på fredag åker jag till nyhem! nyhem e bäst, de kommer bli jätteroligt. jagär taggad!
men jag måste packa men jag orkar inte.
jag hatar att packa. det är väldigt jobbigt, är enklas att packa samma dag som man ska åka. men det kommer jag inte hinna..
får väll försöka packa i förväg ändå.. men assvårt när det är så långt kvar, men kommer kanske inte hinna på torsdag eftersom det är student.. men whatever, det löser sig nog :)



Kommentarer
Postat av: josefine

jag hatar också att packa, det är sjukt jobbigt! :o

2009-06-09 @ 19:51:59
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0