the last monday

i skolan innan jul höll jag på att skriva sommarlovet!
har inga vanliga lektioner längre, de e nice! så min kommande vecka ser ut som följer ;)

tisdag: fotbollscup, jag ska inte va med, satsar på att kolla på eller dra till skolan o bygga på huset..

onsdag: städa skåpen o sånt, sen hem, sen tillbaka till skolan på middag med alla niorna och alla lärare :)

torsdag: veti nte vad vi ska göra, "pynta" vagnen om vi har någon vagn att pynta.. sen till tabitas student, sen hem o fira henne typ :)

fredag: SKOLAVSLUTNING! kl 11, sen hem o packa klart o fara till nyhem! HAPPYFACE! :D:D


men nu sitter jag hemma hos rebecca, de e nice, hon håller på att sy om en klänning, tror det blir fint :)
vi har vart på bergvik, köpte skor till avslutningen :) och ett armband och typ hårnålar med pärlor :)
och så testade vi den nya marabou sommar, den var god men det finns godare måste jag säga!

men nu orkar jag inte skriva mer, har en förmåga att skriva väldigt mycket jämt,
men ah..
hej då. typ

bilden är söt. he he rebecca blir säkert arg nu´.. men då får hon bli det, för den är söt! :) ha ha

Kommentarer
Postat av: Robin

thiihihihihihihi :) ruuubeeck

2009-07-01 @ 14:53:59
Postat av: debora*

hahah, den är söt!

2009-07-05 @ 19:04:53
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0