sommarlovsommarlovsommarlov..

tänker inte skriva nåt om att michael jackson här dött eftersom typ alla snackar om det just nu, tycker att de känns rätt ovärt att skriva det, de gör inte mej nått ifall han är död eller inte, jag märker ingen skillnad så att säga..



det är sommarlov.. skumt, känns lite konstigt att tänka på det, kommer inte gå i skolan förän om två månader, o då börjar jag ny skola..
den tid av lovet som jag har vart hemma hittils (sen i lördagskväll) har inte vart super rolig direkt, har inte gjort särskilt mycket, har mest vart hemma, målat brädor, suttit här, vart med rebecca endel, ätit mat, kollat på teve..
så kan det ju inte fortsätta..
åker ju till hampe på måndag förståss, de blir party ibott! gilla!
men sen är jag hemma typ hela juli tror jag, måste verkligen hitta på nåt att göra om dagarna, när jag inte målar brädor,
kommer ju dö av uttråkning annars.. förslag?

fortsätter det såhär vill jag inte ha sommarlov längre.. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0