sofia!


nu kommer ett helt inlägg om min vän sofia! lovade henne det :)




jag gjorde om texten lite :p hihi

jag har en kompis hon har lagom långa ben
håret det är fint och hennes hud den är så len
hon trivs bäst i kyrkan kan va där flera dar
ja hon är så go o rar!

händer har hon två och slåss det kan hon me
skräm henne lite så ska du själv få se
men mig gör hon inget vi känner varann
så hon klappar bara till mig ibland!

hon heter sof
hon heter ia
det blir sofia

hon är bra
ja hon är bra
raj raj raj ra

hon bodde i skåre
och ensam var hon ej
hon ville till skogen för att träffa mej
att gå det tog lång tid hon hade ingen bil
det är ju faktiskt 2 hela mil

hon liftade med en busschaufför som sa
sitt du där framme så ska det nog gå bra
men sofia blev åksjuk o hoppade ur
hon hade inte mycket tur

hon heter sof
hon heter ia
det blir sofia

hon är bra
ja hon är bra
raj raj raj ra

men sofia gav inte upp för det,
så hon började cykla,
hon cyklade och cyklade..

själv va ja på öb o käkade glass
jag vände mig om o gissa vem som jag fick se
där stog hon så fin uti cykelhjälm och harm
hon sa "hej jag är så varm"

men alla blev rädda o rusade ut
dom hade aldrig känt en sån svettlukt förut
men jag jag gick fram o hälsade goddag
hon tog min hand o sa

jag heter sof
jag heter ia
det blir sofia!

jag är bra
ja jag är bra
raj raj raj ra!

rupupupupdupudupdududuppudupuduppududpududupdpuduppdrpurupruprppp..

min mage har blitt väldigt tjock ser mer ut som en boll
vi äter mycket glass helt utan kontroll
men mig gör det inget jag får väll va rund
enligt mamma ser jag ut som en hund

jag brukar få vänta hon är ofta sen
hon har ju som ni kanske vet ganska klena ben
men nu har hon tröttnat o ska skaffa skjuts
hon ler åt sin pappa o ger han en puss

denna visa borde varit slut för längesen
som handlar om min bästa vän

som heter sof
som heter ia
som blir sofia!

hon är bra
ja hon är bra
raj raj raj ra

hon heter sof
hon heter ia
det blir sofia!

hon är bra
bra ändå
raj raj raj råå

baaowaawwoooww.



hihihi
kärlek på dej

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: hehee Tack :) Alla säger det :) Jag har 1.a och 2.a boken hemma men jag har inte tid att läsa hemma :/ <3

2009-06-02 @ 20:43:17
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: josefine

haha fy va bra! :)

<3

2009-06-02 @ 20:53:38
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: josefine

ja minsann :) det är du!

tog de lång tid? ;)

2009-06-02 @ 21:04:58
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: sofia

sötis dååååååååå i<3u

2009-06-23 @ 13:07:59
Postat av: sofia

fiiin bild :/ (not)

2009-06-23 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0