helgen måste ta slut. igen

nu sitter jag vid min systers dator, de e nice. 
hon säger att jag inte får gå o lägga mig :( för jag måste hjälpa henne o mäta nånting, hon syr på sin balklänning, 
har balen imorrn,. he he framförhållning kallas det.. ;)

iafl så har helgen varit nice! 

lördag: va hemma o skulle städa mitt rum va tanken, men det gick inte så bra.. he he
sen for jag in till staden hängde på mcD ett tag, testade den nya mc flurryn, marängsviss! rekomenderas :)
sen iafl åkte vi till skutberget, träffade massa folk, va unity sommarfest typ :) 
spelade volleyboll (jag sög, fast fick in nåra superservar he he) o kubb, kubbis stod kvar när dom andra föll! han e beest, o elin fick in "kännen" till slut ;) 
sen grillade vi också, de va nice :) på slutet började det regna så vi blev blöta lite. va kall när vi åkte hem då. 
men de va mysigt!

söndag: idag va ja först på sommarfest, de va kallt o böjade regna etfter ett taag, men annars va det mysigt :) 
sen såg jag på film, sex and the city blev, mycket bra faktiskt! bättre än jag trodde, :)

taggar för sista veckan i skolan innan sommarlovet! ska bli sjukt skönt o sluta nian! 
sen taggar vi för nyhem direkt efter avslutningen på fredag! :D happyface! 

nu blevdet lång text. så vi säger ajö.
ajö. sov gott! typ.

Kommentarer
Postat av: tabita

Tabita Framförhållning Nilsson

2009-06-08 @ 00:20:53
URL: http://tabitanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0