happy friday!

yee, fredagen är idagen, happyface :)

har äntligen gjort klart allt jobbigt plugg!
har dock träningsvärk i armen efter allt jag skrev på mvguppgifterna i religionen.. he he
får verkligen hoppas att de är bra också, annars har ja fått träningsvärk helt i onödan liksom..

o vi åt sniglar idag på franskan, det var sjukt äckligt! åt en hel sningel! :o:o
höll seriöst på att spy, sjukt äcklig konsistens, de va slemmigt, o slajmit, som svamp fast mycket värre :o :o


ganska så onice, man såg verkligen att de va  sniglar också :o:o

efter skolan åkte jag iafl in till staden o träffade sofia, det va mysigt, fast jag fick skavsår.. :(
skulle köpa skor till skolavslutningen men när ja kom dit va dom slut! :((
då blev jag arg.
 köpte iafl en liten spegel, välbehövligt när man ska åka bort, typ nyhem, hampe :p

o sen åkte vi hem till therese och linus, på zhero, de va nice :)
vi spelade kubb o åt glass o körde pluppfisk ;)  haha
sen åkte vi med paulina in till staden igen, fick vänta på bussen i typ 40 min, men hade sofia att umgåsa med i en halv timme iafl :)

när jag kom hem va alla typ jättetråkiga! ingen ville prata med mej typ. då blev jag arg o gick hit i stället..
nu blev det långt inlägg igen.. he he

Kommentarer
Postat av: josefine

bläääää! :s

2009-06-06 @ 12:05:51
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0