090623 - tisdag

jahapp, så har denna dagen gått.. har inte gjort mycket alls känns det som, fast det har jag men ändå..
vaknade halv 2, (!) va inte alls meningen, men kan bero på att ja typ sov asdåligt, somnade ordentligt först halv 6 typ, halv sov fram till det..
iafl så gick jag upp direkt då, åt inte frukost kändes ovärt. åt mat klockan 2 istället.
sen har jag o lillasyster städat hela undervåningen. (på mammas begäran, men ändå)
sen skulle jag måla brädor, men har verkligen inte orkat, är faktiskt förskyld fortfarande.
har superjobbig hosta som inte kommer försvinna än på ett tag -.-'
men ska måla imorn..

på måndag drar vi till hampe! det kommer bli sjukt skönt! föräldrafritt i en vecka ;) hehe.
ska bo i bussen också, tack pappa för det! :):)
taggar järnet!

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

jag älskar mens när de inte gör ont :)) Jag taggar supermycket för hampe! o vi måste till öb!!! och kolla ifall den där outletaffären öppnat också :)

2009-06-23 @ 20:42:37
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0