090603

jag överlevde friluftsdagen! fast de va kallt! o regnade lite..
men inte så hemskt som jag tänkte att de skulle va, de va faktiskt ganska så mysigt :) hehi

men nu sitter jag här o måste egentilgen plugga massa, men ja orkar verkligen inte!
har geografianalys o göra, religions arbete o göra, o en annan religiions sak.. och svenska prov imorn, det suger hårt.
jag pallar liksom inte mer skola nu..
varför planerar inte lärarna bättre så man slipper göra allt precis på slutet när man är som mest skoltrött o vill ha sommarlov bara?
då blir de man gör inte nått bra iafl..
men ja får väll försöka så gott de går... heh

måste in till stan också! ska köpa skor.. o jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha på mej på skolavslutningen...
får väll se hur det blir.. eftersom tabita inte vill sy en klänning åt mig så får ja väll ta mirjams klänning, även om den va ful på mej...

o förövrigt så hade jag besöksrekord igår!
hela 15 besökare! HAPPYFACE :D:D


bara för att jag är glad för jag får träffa josefine snart, i en hel vecka! :D
så får ni en bild på oss (:


Kommentarer
Postat av: josefine

åh sötnos! jag älskar dig!

<3

2009-06-03 @ 19:05:26
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: josefine

du är söt om någon, ärligt!

nej jag ska inte bli sjuk!!

2009-06-03 @ 19:07:15
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: tabita

hinner inte

2009-06-04 @ 20:15:29
URL: http://tabitanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0