lakan vs lakarn



det är massa mer snö än såhär ute nu, mysamys!
det enda dumma är att det är så fasansfullt kallt och man rent utsagt fryser fötterna av sig om man använder converse.. vilket är väldigt dummt för converse är typ dom bästa skorna som någonsin uppfunnits!


och jag kan verkligen inte förstå att det heter lakan o inte lakarn!
tabita sa det till mig igår, jag blev helt paff, det är ju jättefel! i hela mitt nästan sextonåriga liv har jag gått runt o trott att det heter lakarn, men så heter det i själva verket lakan..
och det är så fruktansvärt fult! låter som ett barnprogram eller nåt..

jag kommer aldrig mer kunna bädda sängen utan att börja asgarva...

fast de är jufesej ganska bra, nu har jag lösningen på vad jag ska göra om jag är deppig o bara vill flyta ut i en pöl ellet nåt! jag går helt enkelt o bäddar sängen!! för att få bästa effekt borde jag nog byta lakarn helt förståss, o då blir det jääättemycket att tvätta...

hm, den idén tål att tänkas på, men erkänn ganska smart?

jallefall så kallar bädden på mig nu!
sov gott gullefjunisar! ♥

o de är skööönt med sovmorgon imorn, börjar elva för bövelen

Kommentarer
Postat av: rebecca

så var det för mig med. Hade alltid trott att det hette staDsminister, men det hette tydligen staTsminister :O

2009-12-17 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0