färdigshoppat

idag köpte jag de sista julklapparna! så skönt
så imorn ska jag sova ända tills jag vaknar all by my self! och så ska jag städa mitt rum, det behövs verkligen! man kan in gå på golvet utan att trampa på något, jufersej så har jag inte mycket till golvyta men ändå.
sen ska jag nog slå in lite julklappar också, och rimma på dom! mysamys helt enkelt!

jallefall så var det smågruppsavslutning idag, mysigt!
vi åkte pulka o grejer, jufersej så hade vi ingen pulka, men bobar o tefat typ, o sopsäck.
jag har ont i rumpan nu.
o så fikade vi massa gott! och bytte lite julklappar, fick en jättefin ring av elin, och ett party nagellack! det gillas skarpt!
sen såg vi på råtatoille (hejstavning) den va söt fast dryg.

ja mycket text. och ingen bild..
jag har inga bra bildder typ.. borde skaffa mig en bättre kamera helt enkelt.. eller börja ta bilder.. hm..
whatever
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0