the first week

eller vecka o vecka.. de va två dagar men ändå, det har varit nice!
så numera tillhör jag klassen NVES1(naturestet(bild)) vi gillar, klassen verkar nice, har snackat med endel o dom är trevliga ;)
allt annat verkar också rätt chill, kommer ha softa torsdagar, iafl ibland, hehe (knepigt schema)

har redan fått läxor dock ;o o vi har bara haft två riktiga lektioner.. tufft!
(våran svenska lärare är läskig ;s)


iafl så ska jag till stan imorn o träffa sofie, vi ska göra enkätsaker (inte kul)
måste åka elva, hårt..
o så ska jag köpa block till skolan ;) dissar öb för classe denna gången (flåt)

jajaja hade chill typ

(jag gillar paranteser, det är ett bra påfund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0