strömstad, smögen, ullared, huvudvärk, absolut ingenting..

tjib! (ha ha de lät jääättefult! )

idag har jag gjort typ ingenting, inte ens packat upp..
eller egentligen har jag gjort lite saker,
*har testat hårborttagningskrämen på benen som jag köpte i ullared! de va värt! håren försvann ju liksom ;)
*så har jag diskat (!) all disk efter maten eftersom diskmaskinen fortfarande är paj..
*va på biblioteket o lånade "om jag kunde drömma" har redan läst alla böcker, men ettan på engelska bara, så ja tänkte att ja läser dom igen

sen har ja nog gjort nåt mer, men inget som är särskilt värt att skriva här.. haha

iafl så åkte vi till strömstad i tisdags, de va trevligt, åkte ut till capri havsbad, va inte supervarmt men ändå, vi åt pannkakor o jag läste i min bok o typ sånt ;)
o jag blev lite brun(!) fast ojämt eftersom ja satt i konstig vinkel mot solen, men whatever..
sen åkte vi vidare till smögen, där va det jättemysigt!
gick fram o tillbaka på bryggan där minst tre gånger, hann stanna o äta mat och glass också ;)
sen sov vi på nåt place, ganska mysigt ändå,
( o jag tog med mig tre av mina fina pennor, (lila, grön o blå) o helt oplanerat lyckas jag matcha så dom matchar mitt block, mina lakarn, gardinerna i rummet där vi sov, mm hihi)

på onsdagen åkte vi till ullared, de va nice :)
köpte lite saker typ
*tre tröjor
*hårborttagningskräm
*väggklocka
*rengöringskräm till ansiktet
*ansiktsvatten
*strumpor
*sportbh
förmodligen nåt mer också kommer inte ihåg allt, ha ha

o nu sitter jag här o skriver ett jättelångt inlägg som ingen kommer orka läsa...
plus att jag har ont i huvvet, har det massa nu för tiden, måste börja använda glasögonen!
men de är så jobbigt..

nu ska jag nog kila härifrån, tänkte klippa mig, men borde kanske duscha först då, det orkar jag inte..
får väl se ska iafl läsa min bok sen, eller se på film, köpte tre filmer i ullared
p.s. I love you, - söt, sorglig men liite seg
linas kvällsbok - enligt mirjam askul, jag tycker den är ganska b..
crash - tror inte ja har sett den men den verkar bra iafl ;)

ah, nu skrev ja ännu mer typiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0