magpain

soft skoldag!

som sagt, jag har ont i magen, fråga inte varför. (jag vet inte varför)

idag cyklade jag till skolan, (från stan) de va läskigt för ja körde bästan på en gubbe o så va cykeln jätteobekväm o de va bilar överallt ;s men jag överlevde :)


imorn är den fredag o jag är supertaggad!
har en lektion i skolan, ska ta kort med ny generation till katalogen,
sen in till stan o ha "friluftsdag" även kallat nollning typ.. de blir ju spännande!
sen hem, duscha äta o sånt, för att sen bära iväg till arnäs på grymt ungdomsläger med kyrkan!
de är omtyckt! (haha kul uttryck)
är borta hela helgen, kommer hem (mycket utvilad) inför en ny skolvecka med nya superroliga studier!  :D
(ja, jag älskar att plugga jättemycket! (inte) )

shaloom!

wow-jocke släng dig i väggen!
  ha ha ha jag har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: anna

söt bild! :D

2009-08-27 @ 20:37:46
URL: http://annasofya.blogg.se/
Postat av: Robin

Arnäs sugerjuuu ;d haha gull bild

2009-08-28 @ 07:23:48
Postat av: josefine

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :-D

2009-09-03 @ 18:13:10
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0