lördagsmys, he he

nu har jag precis ätit fil o flingor o hallonsylt!

-kvalitén- flingorna är asgoda! även om dom ser ut som kaninskit

iafl, har precis diskat också! våran diskmaskin har pajat... (n)

(har varit i bengtsfors torsdag o fredag, ifall ni undrade..)

idag har jag varit med rebecca först iafl, åkte till hasseldalen vid 11, de va stendött, sola lite, bada en gång, askallt!
kom på att vi skulle bjuda lina o bea på fika så då drog vi till vålberg o köpte kakor, sen åkte vi hem till henne o åt hamburgare o bakade dumlemuffins o cornflakeskakor, sen kom lina o bea, de va trevligt! :D
sen åkte dom o jag drog också hem, sitter här o degar nu..

kanske skulle tigga om att få låna min systers dator o se på film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0