hej lördag!

denna dag har varit ganska ovärd..
åkte inte med till bengtsfors o jobbade (som mamma o pappa ville) för jag ville va hemma o träffa kompisar typ..
har inte träffat en enda kompis idag..
istället har jag:
* städat hela undervåningen *stolt*
* suttit oerhört mycket vid datorn
* spelat massa mobilspel
* lyssnat på musik
* skickat lite sms
* gungat o promenerat
* testat alla mina 25 nya pennor
* ätit mat
* hjälpt mirjam med hennes sotaroutfit
* skjutsat tabita till bussen i norsbron
* pratat med mig själv
* sjungit med i musiken (inte vackert)
* sett lite på teven
* haft ett extremt hostanfall (trodde nästan jag skulle dö)
* blivit alldeles röd o varm på högerkinden utan anledning
* testat min nya tröja
* insett att niel är tung o gör ont i magen när man går
* bloggat ganska mycket
+ massa mer som jag inte kommer på just nu ;) hihi

o bara för att jag känner för det laddar jag upp en outfit bild haha

såhär ser iafl min nya tisha ut, me like :) niel fick va med på ett hörn också, hihi

Kommentarer
Postat av: Robin

Vilket hörn? han är ju i mitten av bilden ;)

2009-08-04 @ 01:20:28
Postat av: debora*

ha ha

2009-08-04 @ 12:57:42
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0