gästbloggning af rebecca!

nu sitter jag här och kollar på ljudlös teve med debora! kom förövrigt på ett nytt nickname åt debora i min ensamhet förut. Bojde, det är egentligen skitbra, det är sånt man kan kalla henne vardagligt liksom! :) hihi

debora pratar med elin. på MIN hemtelefon. imorgon blire käraste underbaraste vackraste öb! Elin och Sofie kommer på besök! trevligt må jag säga. Kanske blir sovaöverparty? vem vet? imorgon ska jag i alla fall gå upp tidigt och ge mig ut i stormvilda edsvalla på en springtur! jag hatar att springa. men vad gör man inte för konditionen och innebandyn?

kände att detta vart ett ganska osammanhängande inlägg men de får gå ändå!
ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0