3 dagar

om tre dagar gäller det
då börjar skolan
jag är faktiskt mycket mindre nervös nu än jag va för bara nån vecka sen
lite skumt faktiskt
så borde det ju inte va
man brukar ju bli mer o mer nervös ju närmare det blir
men jag är ju ganska konstig
förövrigt tycker jag det ska bli kul faktiskt
massa nya kompisar (förhoppningsvis)
hoppas jag hamnar i en bra klass
är den dålig så får jag väl fixa till den så den blir bra
för där jag är är det ju alltid roligast
o det funkar ju inte om jag har en dålig klass
ha ha
nu ska jag sluta svamla om skolan
de märks väl hur det blir
o jag kommer förmodligen skriva om det här
(även om jag inte har alls många läsare)

men nu ska jag gå upp och läsa i min bok
andra boken i twilight serien, kommer inte ihåg vad den heter (;o)
typ när jag hör din röst(?)
whatever


förövrigt så hämtade jag o rebecca våra biljetter till lars winnerbäck konserten
4e november, har jag sagt att jag ska dit? jaja de ska jag iafl o det kommer bli party!

jajaja
nog snackat
punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0