090422

tjena. idag skulle vi disikera koögon men det blev inte så för dom va frusna och hade inte tinat liksom, så vi ska göra det imorn :s o imorn äre np prov i matte så jag borde egentligen plugga matte mu istället för att sitta här, men ja orkar inte. o så måste jag läsa ut svenskaboken, den sugher, "en komikers uppdrag" av jonas gardell :s sjukt dålig.. o så ska jag göra nån fördjupningsuppgift i hemkunskapen.. palla. skolan är tråkig. men snart lov, vi gillar't! sen bär de av till gymnasiet, :s läskigt men kul (:) hoppas jag. men nu orkar ja inte sitta här o klaga på vad jag borde göra.. ska göra nått istället, tror ja går ut o går lite, hehu de behövs oxå ibland faktiskt (:) hihi puss

Kommentarer
Postat av: josefine

aha de blir säkert jätte fint ! :)<3

2009-04-22 @ 18:55:24
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: rebecca

ah fast den heter en komikers uppväxt ;)

2009-04-22 @ 19:44:35
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0