torsdag = chill

här får ni en låt att lyssna på medans ni läser (:

fallen angel

började ju elva idag! vi gillar.
jag o elin drog till badhuset vid nio typ, simmade 750 m! helt galet, man går inte upp tidigt i onödan för att åka o simma innan skolan, det bara är så.
sen hade vi iafl matte och lunch och svenska, chill.

o diskmaskinen i skolan är trasig så vi äter på papperstalikar med plastbestick, det är kul.

efter svenskan hade vi hål i typ 2 timmar, jag o elin drog till stan fikade på wayne's o pluggade liiiite engelska, sen chillade vi runt lite, (mest på monki, för elin är typ besatt av den affären)
köpte en ring också.
men efteråt så kom jag på att jag inte borde gjort det för min ekonomi är sämst just nu, ska klara mig på tyyp 200 i typ två veckor (o då måste jag köpa födelsedagspresenter) hårt.

sen åkte vi tillbaka till skolan för vi hade kemilab, de va spännande. haha


hittade en extremt snygg hatt och      extra snyggt till mina hallonröda chinos!
tröja? paljettsak, på monki, tänkte     ha ha
köpa men är man fattig så.
(söt min ha ha)

Kommentarer
Postat av: hanna

vad söt du är i dina hallonröda byxor debooooora :)

2009-09-10 @ 20:01:36
Postat av: Robin

gilla på låten

2009-09-13 @ 11:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0