the lov, short one.

jag måste verkligen plugga biologi! 
men nej, jag orkar inte.

det är skola imorn, helt sjukt! denna veckan har typ gått jättefort, har ju varit i alingsåsen hela veckan de va nice :)
gjorde massa kul där, typ umgåsade med åsa (såklart) o hennes vännner, va i kyrkan, chillade i stan ;) kollade film, o så fyllde ju åsa år så vi firade ju henne lite såklart :D 
hon fick två fiskar i en skål, inte riktiga dock ;) 
jag vill också ha en fisk i en skål, fast en riktig :D det ska jag önska mig i julklapp! 
iafl så va veckan mycket nice :D 
o nu är det bara 3 månader minus 2 dar kvar!!

 
va på änglafest i kyrkan förut, alla småbarnen är ju så sjukt söta!! typ dör av söthet.
o jag hade klänning på mig, spännande upplevelse ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0