what's my name

här får ni en superduperbra låt att lyssna på medan ni läser, heh.. den är typ bäst just nu..


idag är det söndag..
det regnar ute..
jag hatar regn..
nästan iafl..
det kan vara lite mysigt ibland..
men inte nu..
typiskt..


igår städade jag jättemycket, hela hallen o badrummet, o mitt rum, de är jättefint på mitt rum nu,
jag har tillochmed bäddat sängen idag! tänkte börja göra det varje dag :o
får väl se hur länge det håller.. hehe
sen va jag även med rebecca lite, vi skulle  vaxa benen, de funka inte så bra, rekomendarar inte..

o idag ska ja väll packa lite, drar till farmor imorn, ska måla brädor i tre dar.. heh
allt för pengarna! hihi
o sen på onsdag ska jag nog träffa sofia, åsa och sofia !
happyface! åsa och sofia är på semester i karlstad, :D
de blir förmodligen översovning hos mig då! vi gillar't! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0