1 augusti

alså, helt sjukt vad fort sommaren har gått! det är redan augusti liksom, om tjugo dar börjar skolan (nervös!)
o idag är det soligt ute! det kanske är som dom säger, att det fina vädret kommer i augusti...
iafl så kan man ju fundera på varför jag sitter här när det är sol för en gång skull.. de kan bero på att ja inte vet vad jag ska göra om jag går ut.. vill träffa nån o umgåsa, men vet inte riktigt vem..
men innan jag gör det måste jag städa.. är ensam hemma idag, (tabita kommer nog nångång) så då passar mamma såklart på att skriva på en lapp att jag ska städa ._. det stog "åtminstone dammsuga" då tänkte jag, okej.. jag städar ordentligt så blir dom glada sen..

igår umgåsade jag iafl med sofie! mycket trevligt, vi vandrade runt på stan (: (fick skavsår dock, sad) jag köpte pennor! (woho) och ett robothalsband, han heter niel :) och en tisha på den manliga avdelningen på cubus! (y)
sen for vi hem till hennes hem i skåre, asfint hus! åt mat o lite sånt,
flummade runt hihi
gick även till shell o köpte doftgran ;) och till ica o köpte fredagsmys!
sen såg vi på freaky friday, helt otroligt sjukt rolig film! haha
sen kom mirjam o pappa o hämta hem mig, mirjam körde (!) de gick bra ju :) o jag va hennes första passagerare som åkt med när hon kört nångång, stolt! hihi


sånahärna pennor köpte jag, fettvärda! + att jag fick en typ bläckpenna på köpet med refill grej!

 
det här är min niel, hihi :) (javet att min kamera är sämst.)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, bäst var det ;)

2009-08-01 @ 12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0