- hör jag inte något så antar jag att allt är bra


var ett tag sen sist, har haft rätt mycket annat för mig, bl.a. firat nyår med goaste folket (se bild)

annars så har jag:
+ tagit jullov
+ gjort massa julklappar och grejat
+ firat jul med bästa familjen i mysigaste stugan
+ varit på 50-årskalas med släkten
+ haft julklappsmys med bra vänner
+ varit i västerås på bästa nyårsfestivalen UNITE
+ haft bästa nyårsaftonen med massa party och go lovsång
+ gått nattpromenad med bästa vännen
+ varit på bodaborg och ägt sönder med superhärliga vänner
+ pluggat liiiiiiite körkortsteori
+ köpt en skidjacka och taggat sönder inför klassresa till sälen

och säkert massa annat som jag missat!
jag har det himla bra helt enkelt, tack Jesus för det! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0