changing my mind



jag är verkligen inte så fotogenisk.
ska snart dra mig mot skattkärr på gött ungdomshäng i kyrkan där, kommer bli supermysigt!


insåg igår hur bra jag har det
hur fina vänner jag har, vilken fantastisk familj jag har, att jag borde vara lycklig varje dag
men det är jag inte.
allt som oftast önskar jag att ligga kvar i sängen på morgonen,
när jag är i skolan är jag trött, otaggad o längtar därifrån,
när jag väl är hemma så längtar jag också bort.
hela tiden är det så. drömmer om annat.
så jag glömmer se på allt fint som finns här, glömmer vara tacksam för alla vänner jag har,
glömmer utnyttja tiden tillsammans med dem, nästa år kanske jag inte har möjlighet att träffa nästan nån av dem på samma sätt som nu, jag glömmer vara glad för att jag har det så bra,
jag glömmer leva i nuet.

ska verkligen försöka ändra på det.

Kommentarer
Postat av: Tabita

De där var ju en jättefin bild!!! Saknar dig :)

2011-12-12 @ 18:09:31
URL: http://tabitanilsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0